1. Przejdź do menu
  2. Przejdź do treści
  3. Przejdź do strony Kontakt
  4. Przejdź do stopki

Strona główna Polsat Box

Polecamy

Co zrobić, gdy moje urządzenie nie widzi sieci WiFi / routera?

W pierwszej kolejności należy zweryfikować, czy obsługa sieci WiFi na urządzeniu jest uruchomiona. Jeżeli tak jest, wówczas powodem może być niewłaściwa dla urządzenia konfiguracja ustawień emisji sygnału WiFi na routerze. Wymagane jest sprawdzenie w ustawieniach routera metody szyfrowania sieci WiFi oraz kanał, na jakim pracuje aktualnie sieć WiFi. Starsze systemy operacyjne nie mają problem z szyfrowaniem w standardzie AES i wymagana jest zmiana ustawień szyfrowania na TKIP+AES(TKIP/AES). Kanał połączenia musi być dostosowany do urządzeń w lokalizacji emisji sygnału sieci WiFi, co powoduje, że tryb automatyczny wybierania kanału może powodować problemy. W takiej sytuacji, zalecana jest zmiana na stałe kanału emisji na ten, który pozwoli połączyć się z siecią WiFi.

Stopka

Centrum Obsługi Klienta

z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

© 2007-2024 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Link do profilu Facebook. Nowe okno