Pozycja archiwalna
Sobota, 21 grudnia, 12:50
Tytuł odcinka:
Megagrzmoty
Gatunek:
Serial animowany
Produkcja:
USA, Korea Południowa, Meksyk, 2018
Tata Craiga po raz kolejny pokonuje syna podczas gry w Megagrzmoty. Przyjaciele postanawiają pomóc kumplowi i nieco go podszkolić.
Sezon 1 :
w poprzednich odcinkach
Ekipa Craiga spotyka rówieśnika, który twierdzi, że pochodzi z przyszłości i ma ważną misję do spełnienia. Chłopcy postanawiają mu pomóc.
J.P. poszukuje największego raka nad Potokiem. Pomagają mu w tym przyjaciele.
Telefon Craiga utyka na najwyższym drzewie nad Potokiem, Wielkiej Sykomorze. Ekipa próbuje sprowadzić urządzenie na ziemię.
Chłopiec nawiązuje kontakt z dziewczynką pochodzącą z innego wymiaru. Odkrywa, że jego nowa znajoma, Helen, kocha Potok tak samo mocno jak Craig.
Craig nieopatrznie wypowiada na głos pewne życzenie. W konsekwencji zostaje zupełnie sam nad Potokiem.
Craig postanawia pokonać mistrza gry w kwadraty. Chciałby przywrócić sytuację, gdy ta gra była przyjemna dla każdego gracza.
Kierując się głosem serca i intuicją, J.P. postanawia dołączyć do Konisi.
Starszyzna znad Potoku prosi Kelsey, by ta podjęła się pewnej misji. Jest to jednak trudne wyzwanie i nie wiadomo, czy dziewczynka mu podoła.
Chłopcy zakładają własny zespół muzyczny. Tymczasem Craig cierpi z powodu nocnego koszmaru.
Craig wraz z przyjaciółmi wybiera się na eleganckie przyjęcie. Jeśli dotrwają do samego końca, spróbują pysznego tortu.
Przyjaciele wyruszają na poszukiwania okazów wiciokrzewu. Przypadkiem odkrywają zupełnie nowe miejsca nad ulubionym Potokiem.
Craig wyrusza na misję, podczas której zamierza zdobyć nową wylinkę cykady, by podarować ją dziadkowi. Podczas akcji wraz z przyjaciółmi zostaje...
Królowa Kanałów żąda, by Craig utworzył mapę rur kanalizacyjnych. Zadanie to okazuje się trudne.
Craig chce zagrać w popularną grę. Nie ma jednak odpowiednich kart. Postanawia zabrać starszemu bratu cenne, pamiątkowe egzemplarze tych narzędzi do...
Craig czuje, że nie potrafi podejmować trudnych decyzji. Postanawia skorzystać z pomocy Freda, psiej wyroczni.
Ekscentryczny twórca budowli z kartonu prosi ekipę Craiga o pomoc. Chłopcy mają udzielić mu wsparcia w ukończeniu kolejnego arcydzieła.
Chłopcy popadają w spór z nastolatkami, które twierdzą, że są czarownicami. Zdenerwowane dziewczyny rzucają klątwę na ekipę Craiga.
Dziadek Craiga posiada ogród, w którym grasuje złośliwy potwór. Chłopiec robi wszystko, by schwytać bezczelne monstrum.
Nad Potokiem trwa wielka bitwa na balony z wodą. W tym samym czasie Craig jest na rodzinnym obiedzie. Próbuje się stąd wyrwać, by wziąć udział w...
J.P. przychodzi nad Potok w świątecznym ubraniu, ponieważ wszystkie jego codzienne stroje są brudne.
Kelsey spotyka działaczkę na rzecz dzikich zwierząt, Dzikonessę. Nowa idolka inspiruje przyjaciółkę Craiga do nowych pomysłów.
Kelsey jest wielką fanką pewnej serii powieści fantasy. Kiedy z biblioteki znika ostatni tom jej ulubionego cyklu, Craig razem z przyjaciółmi...
Winda w bazie jest zepsuta. Craig ma nadzieję, że na Wysypichu znajdzie elementy potrzebne do naprawy urządzenia. Prosi o pomoc Dziesięciu Zawodników.
Craig i jego siostra Jessica nie mogą się dostać do domu swojej rodziny. Postanawiają pospacerować po okolicach Potoku.
Craig sporządza mapę terenu nad Potokiem. Podczas prac chłopiec i jego kumple docierają do Zagajnika Trującego Bluszczu.
Podczas zabawy w berka żelazne reguły gry okazują się przyczyną zaskakujących wydarzeń z udziałem Kelsey.