1. Przejdďż˝ do menu
  2. Przejd� do tre�ci
  3. Przejdďż˝ do strony Kontakt
  4. Przejdďż˝ do stopki
   
 
Aby stworzyć listę ulubionych kanałów, dodawać programy do sekcji "Nie przegap" oraz korzystać z wielu użytecznych funkcji serwisu, zaloguj się.
Zaloguj się
E-mail:
 
Hasło:
 
Nie pamiętam hasła >>





Zobacz regulamin
Nie masz konta? Zarejestruj się
Dlaczego warto?
  • tworzysz listę ulubionych kanałów
  • wybierasz tylko ulubione kategorie tematyczne
  • przypomnimy Ci o wybranych programach
 
 

Wiem, co jem i wiem, co kupuję, odc. 3/12

Pozycja archiwalna
Niedziela, 15 grudnia, 05:10
Gatunek:
Magazyn porady
Produkcja:
Polska, 2016
Kat. wiekowa:
Ocena (0 głosów ):
Poleć znajomym:
Z pomocą profesjonalnego stylisty żywności Kasia Bosacka zdemaskuje wszystkie triki stosowane przy tworzeniu reklam jedzenia. Ich autorzy do nabłyszczania owoców używają gliceryny, mleko zastępują specjalnym klejem, warzywa zaś spryskują lakierem do włosów, co nadaje im pozory świeżości - to tylko kilka sztuczek znanych rekinom przemysłu reklamowego. W segmencie "Wiem, co jem" prowadząca wyjaśni, czym różnią się do siebie dżem, konfitura, marmolada i powidła. Zdradzi też, które z przetworów są zdrowe, a które mogą okazać się niebezpieczne dla zdrowia. Widzowie dowiedzą się, czy w sklepie warto zwracać uwagę na wygląd etykiety i słoika, a także poznają przepis na pyszny dżem malinowy.

Stopka

Centrum Obsługi Klienta

z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

© 2007-2024 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Nowe okno