1. Przejdďż˝ do menu
  2. Przejd� do tre�ci
  3. Przejdďż˝ do strony Kontakt
  4. Przejdďż˝ do stopki
   
 
Aby stworzyć listę ulubionych kanałów, dodawać programy do sekcji "Nie przegap" oraz korzystać z wielu użytecznych funkcji serwisu, zaloguj się.
Zaloguj się
E-mail:
 
Hasło:
 
Nie pamiętam hasła >>





Zobacz regulamin
Nie masz konta? Zarejestruj się
Dlaczego warto?
  • tworzysz listę ulubionych kanałów
  • wybierasz tylko ulubione kategorie tematyczne
  • przypomnimy Ci o wybranych programach
 
 

Wiem, co jem, i wiem, co kupuję, odc. 7/12

Pozycja archiwalna
Piątek, 19 lipca, 05:10
Gatunek:
Magazyn porady
Produkcja:
Polska, 2017
Kat. wiekowa:
Ocena (0 głosów ):
Poleć znajomym:
Statystyczny Polak zjada rocznie 5 kg czekolady. Twórcy programu sprawdzą, skąd pochodzą ziarna kakaowca oraz pozostałe składniki potrzebne do jej produkcji. Przekonają się też, jaką czekoladę warto jeść i jakie jej ilości nam nie zaszkodzą. Odwiedzą również miejsce, gdzie słodkie tabliczki wytwarza się najlepszych składników i bez chemicznych dodatków. Kasia Bosacka podda się eksperymentowi i odkryje, w jaki sposób jej mózg zareaguje na spożycie dużej ilości czekolady. Oprócz tego dziennikarze programu zbadają różnicę między tańszym zamiennikiem oryginalnego produktu a jego podróbką. Radca prawny Piotr Podgórski wytłumaczy, jakie kary grożą ludziom handlującym falsyfikatami oraz ich klientom. Z kolei ekspertka od zapachów Marta Siembad opowie o perfumach rozlewanych i sama porówna je z oryginalnymi pachnidłami. Na koniec Kuba Klawiter, specjalista od nowych technologii, podzieli się swoją wiedzą na temat smart fonów "made in China".
Sezon 8 : w poprzednich odcinkach
Kasia Bosacka sprawdzi, czy kury z chowu klatkowego rzeczywiście są schorowane i nieszczęśliwe. Odwiedzi też rolnika ekologicznego i porówna...
Kolejny odcinek programu Kasi Bosackiej jest poświęcony bogatej w białko soi. Okazuje się, że na 90% jej upraw stosuje się modyfikowane genetycznie...
Aż 43% Polaków rzadko sprawdza datę przydatności do spożycia kupowanych przez siebie produktów. W tym odcinku pracownicy supermarketów opowiedzą, w...
Zbyt częste picie słodzonych napojów gazowanych prowadzi do otyłości, próchnicy i wielu innych problemów. Niestety, statystyczny Polak pochłania...

Stopka

Centrum Obsługi Klienta

z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

© 2007-2024 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Nowe okno