1. Przejdďż˝ do menu
  2. Przejd� do tre�ci
  3. Przejdďż˝ do strony Kontakt
  4. Przejdďż˝ do stopki
   
 
Aby stworzyć listę ulubionych kanałów, dodawać programy do sekcji "Nie przegap" oraz korzystać z wielu użytecznych funkcji serwisu, zaloguj się.
Zaloguj się
E-mail:
 
Hasło:
 
Nie pamiętam hasła >>





Zobacz regulamin
Nie masz konta? Zarejestruj się
Dlaczego warto?
  • tworzysz listę ulubionych kanałów
  • wybierasz tylko ulubione kategorie tematyczne
  • przypomnimy Ci o wybranych programach
 
 

Wiem, co jem i wiem, co kupuję, odc. 5/12

Pozycja archiwalna
Wtorek, 17 grudnia, 05:25
Gatunek:
Magazyn porady
Produkcja:
Polska, 2016
Kat. wiekowa:
Ocena (0 głosów ):
Poleć znajomym:
Tym razem Katarzyna Bosacka weźmie pod lupę truskawki z Hiszpanii, banany z Ekwadoru i pomarańcze z Maroka, czyli całoroczne owoce. Każdego roku do Polski trafia ich aż 1,5 miliona ton, przewozi się je zarówno statkami, jak i tirami czy samolotami, a podczas transportu trzymane są w chłodzie, ciemności i ciasnocie. Większość konsumentów nie zdaje sobie sprawy, czym faszeruje się ich ulubione bomby witaminowe, by przetrwały podróż w tak trudnych warunkach. W segmencie "Wiem, co kupuję" będzie mowa o rzeczywistej wartości przedmiotów dostępnych na polskim rynku. Drogie ubrania są w rzeczywistości często warte grosze, tak samo telefony komórkowe sprzedawane po cenach trzy razy wyższych od kosztów produkcji. Wyposażone w ukryte kamery redaktorki zbadają, w jaki sposób na swoich klientach zarabiają mistrzowie w tym fachu, czyli właściciele popularnych kawiarni, tzw. sieciówek.
Sezon 7 : w poprzednich odcinkach
Co trzeci Polak przynajmniej raz na miesiąc jada poza domem, a co szósty regularnie stołuje się na mieście. Popularnym wyborem niestety okazują się...
Z pomocą profesjonalnego stylisty żywności Kasia Bosacka zdemaskuje wszystkie triki stosowane przy tworzeniu reklam jedzenia. Ich autorzy do...
Polacy zjadają najwięcej zup na świecie. Kasia Bosacka razem z restauratorką Agnieszką Kręglicką przyrządzi pyszną zupę pomidorową. W odcinku będzie...

Stopka

Centrum Obsługi Klienta

z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

© 2007-2024 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Nowe okno